Jedan od razloga za veliku dinamičnost DotA-e su i nove verzije, koje često drastično menjaju balans same igre. To se nedavno opet desilo kada je Dagger of Kaeln Escape (daje herojima blink, mogućnost teleportovanja na kratke distance) pretrpeo izmene. Dagger je, naime, postao toliko često korišćen da su ga kupovali bukvalno svi heroji. U slučaju da jedna ekipa rano uspe da nafarmuje (zaradi) dovoljno novca i kupi Daggere, protivnici praktično nisu imali šanse. Zbog toga je Dagger promenjen i sada ga možete koristiti ako niste pretrpeli nikakav „damage” tri sekunde. Na taj način on zadržava funkciju, ali ne može se koristiti za bežanje. Ova promena je izazvala hor protesta, ali i masu odobravanja. Dok su jedni govorili da se DotA zaglupljuje i prilagođava početnicima, dotle su drugi aplaudirali i ukazivali na besmislenost pređašnje situacije. Takođe, IceFrog je u novoj verziji balansirao neke heroje pa su sada Void i Sand King malo oslabljeni. Nažalost, nije se pozabavio novim herojima koji su i dalje prilično jaki, reklo bi se totalno nebalansirani u odnosu na postojeće. U suštini, Icefrog pokušava da u potpunosti balansira DotA-u, što je naravno nemoguće, ali i reaguje kada vidi da postoji neka mogućnost koji igrači previše koriste. Tako je i Necronomicon oslabljen tek kada su igrači shvatili njegove mogućnosti i počeli vrlo intenzivno da ga koriste. Sve ovo čini DotA-u veoma zanimljivom jer ne postoje uobičajene strategije za pobedu, već sve zavisi od samih igrača i, naravno, timske igre. U svakom slučaju, budućnost ovog moda sigurno će biti veoma zanimljiva. Aleksandar AŠKOVIĆ | | |