TEST DRIVE<>
062019<><>

Denver SCO-65210

Malo na svež vazduh

Za razliku od e-trotineta koji smo testirali u prošlom broju, ovoga puta smo probali jedan skuter koji spada u grupu ultramobilnih, jer je težak „samo” devet kilograma, pa se samim tim i lakše nosi kada je potrebno.

Poput ostalih skutera ovog tipa, može da se sklopi radi transporta, ali mehanizam nije jednostavan kao kod drugih skutera. Umesto uobičajenog „klik” mehanizma sa polugom, ovde je potrebno pritisnuti taster koji je uvučen, pa onda zabraviti mehanizam prekidačem.

Kod ovog skutera baterija se nalazi u stubu upravljača, te je zbog visokog težišta zato manje stabilan i u vožnji deluje malo „klimavo”. Olakšavajuća okolnost jeste da je maksimalna brzina ograničena na 20 km/h, jer bi pri većoj brzini vožnja mogla da bude i opasna. Takođe, kočenje je prilično nezgodno. Naime, ne postoji disk kočnica, već se kočenje obavlja elektromotorom koji se nalazi u prednjem točku, ali koji ne može potpuno da zaustavi skuter ako ste na većoj nizbrdici (magneti elektromotora imaju ograničenu snagu kočenja). Zato morate da dodatno kočiti nogom pritiskom na zadnji točak (nožnu kočnicu), ali to zahteva određenu veštinu u balansiranju, jer praktično stojite na jednoj nozi, dok vam je druga peta na zadnjem točku.

Mada ima nešto jači motor od većine sličnih e-trotineta (300 W), to nije dovoljno da savlada uzbrdice sa nagibom većim od 10 odsto, pa ako planirate da se vozite takvom putanjom očekujte da ćete morati da ga pogurate. Ni baterija nije za pohvalu, jer je 4000 mAh nedovoljno za dužu vožnju, te je ovaj skuter upotrebljiv isključivo na kraćim relacijama.

Mi smo na našem testu uspeli da pređemo osam kilometara (vidi tabelu). Inače, testovi su urađeni na bazi vozača mase oko 70 kilograma, na pretežno ravnom terenu, sa malim nagibima (do 2%). Vozili smo konstantno punim gasom, ali s obzirom da brzina opada kako se baterija prazni, to je i prosečna brzina manja od maksimalne. U realnim uslovima, sa većim nagibima i sa više stajanja i ubrzavanja i pređeni put ce biti manji.

Gume nisu na naduvavanje, pa ne morate da strahujete da će se probušiti, ali je, sa druge strane, vožnja manje udobna. Doduše, na prednjem točku postoji amortizer koji apsorbuje manje neravnine, ali cete i te kako osetiti svaku rupu. Točkovi od 6,5 inča (16,5 centimetara) nisu pogodni za prepreke koje se često nalaze na našim ulicama (tramvajske sine, ivičnjaci, pukotine i sl.), pa budite spremni na često silaženje.

Na upravljaču se nalazi mali displej koji pokazuje vreme vožnje, pređeni put, brzinu, napon baterije, a poseduje i tempomat. Prednje svetlo je samo signalno (žute boje) i više služi da vas drugi uoče, nego što osvetljava put. Zadnjeg svetla nema.

Ako ne prelazite veća rastojanja (na primer pet-šest kilometara do posla, gde možete da ga napunite), ovaj skuter je zgodno prevozno sredstvo. Kada je lepo vreme interesantnije je provozati se po svežem vazduhu, nego se gurati u javnom prevozu. Takođe, uštedeće vam i novac, a i živce kada nastupi saobraćajni kolaps.

Dejan STEPANOVIĆ

Stepen prenosa123
Maks. brzina (km/h)61220
Prosečna brzina (km/h)5.210.815.2
Pređeni put (km)8.127.666.98
 
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G, MSI GeForce GTX 1650 Gaming X 4G, MSI GeForce GTX 1650 Ventus XS 4G OC
Chieftec GP-02B-OP Stallion II, ThermalTake Versa C23 TG, Inter-Tech K1, Inter-Tech CXC2, Inter-Tech C-III Saphire
Intenso M.2 High 120GB, High 240GB, Top 128GB i Top 512GB
Dell SE2719H
Iiyama ProLite T2454MSC
HP Omen X 2S
Vivax Imago LED TV 49UHD96T2S2SM
Denver SCO-65210
Šta mislite o ovom tekstu?
Microlab T10
Edifier MP80, MP700 i R1280DB
Nikon Coolpix P900
Kata NGPH001 National Geographic
Denver SW-450
TP-Link TL-SG116E
Mikrotik hAP ac2, cAP ac i cAP lite

Osnovno:
motor u prednjem točku snage 300 W, baterija 4 Ah 25,2 V, domet (deklarisani) 12 km, nosivost do 100 kg, masa 9,6 kg
Ostalo:
točkovi 6,5 inča (16,5 cm), kočenje motorom + polugom na zadnjem točku, signalno svetlo napred, tri stepena prenosa (maks. 20 km/h)
Proizvođač:
Denver
Prodaja:
Gigatron, Tehnomanija, ComtradeShop, WinWin, Dr Techno...
Home / Novi brojArhiva • Opšte temeInternetTest driveTest runPD kutakCeDetekaWWW vodič • Svet igara
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontaktSaradnjaOglasiPretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opšte teme
Internet
Test Drive
Test Run
PD kutak
CeDeteka
WWW vodič
Svet igara



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera