![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
(Prvi utisci)
Sudden Strike (razvijan od strane nemačkog CDV-a, autora igre Wet – The Sexy Empire koju smo opisivali pre tri godine) ima ambiciju da obradi sve značajnije bitke Drugog svetskog rata u Evropi, na atipičan, sve popularniji borbeno-orijentisan način: umesto prikupljanja resursa, ovde je akcenat stavljen isključivo na borbu i manipulaciju snagama na terenu. Kompenzaciju igračima sa rudarsko-inženjerijskim sklonostima Sudden Strike nudi kroz raskošan izbor jedinica (preko 50 modela tenkova i oklopnih vozila, artiljerije, mali milion pešadijskih varijanti...), četiri velike kampanje (američka, ruska, nemačka i britanska) i igračkim engineom koji već u beta fazi pokazuje neverovatan kvalitet. Pored fascinantne detaljnosti bit-mapiranog okruženja (3D teren tog kvaliteta možemo očekivati negde 2004.), interaktivnog terena i objekata (gotovo sve na mapi može biti uništeno/zapaljeno/bombardovano) autori igre obećavaju i do sada neviđenu masovnost: prema njihovim rečima, ni 1000 jednica na terenu neće biti prepreka glatkom odvijanju igre, za koju se tvrdi da će sasvim lepo raditi na Pentiumu od 200 MHz. Masovnost, neosporni kvalitet grafike, specifičan AI jedinica u zavisnosti od tipa, kvaliteta i prikupljenog iskustva, uz mogućnost naručivanja artiljerijskih i vazdušnih udara lako od Sudden Strikea može da napravi žanrovski kamen-međaš, novi benchmark za ocenu konkurencije u godinama koje dolaze. A poznajući namačku temeljnost (zaslužnu za Panzer Elite, na primer), to će verovatno biti slučaj. Miodrag KUZMANOVIĆ | |||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |