Prvobitno zamišljen kao spin-off vanserijskog Deus-Exa, Project: Snowblind je vrlo brzo dobio dodatne originalne elemente i solidnu dozu sopstvenog identiteta: u srednjoj fazi razvoja igre autori su izračunali da će igra bolje proći ako se u većem procentu bude oslanjala na sopstvene snage umesto na tvrdu formu odavno etablirane franšize. Priču su donekle pojednostavili, svodeći je na pomalo banalan scenario frakcijskih sukoba u bipolarnom svetu budućnosti. Svetu gde je oružje za masovno uništenje široko dostupna roba i gde jedan supervojnik ima mogućnost da samostalno spase svet iz kandži kataklizme.Project: Snowblind nije preterano teško definisati: poluklasičan first-person shooter u kojem pored futurističkog arsenala možete koristiti i specijalne, bioinženjerisane sposobnosti (multispektralni vid, neprobojni balistički štit, ubrzavanje kretanja...). Za razliku od Deus-Exa, ove sposobnosti niste stekli planskim dugogodišnjim breedingom uz prenatalno planiranje: posle teškog ranjavanja na prvom nivou igre (baza u Hongkongu), vašeg junaka stavljaju na ubrzani program bioaugmentacije, praveći instant supersoldiera. Autori obećavaju da će vam se nove sposobnosti lagano i automatski otključavati tokom igre, bez potrebe za traženjem nanokanistera, ali i bez mogućnosti da ih sami birate i nelinearno formirate lik. After all, ovo nije RPG. Project: Snowblind je multiplatformski projekat, rađen paralelno za Xbox, PS/2 i PC. S grafikom koja je rađena tako da može da radi svuda, igra nas vizuelnim stilom neće oboriti sa stolice. Miodrag KUZMANOVIĆ | | |