TEST PLAY<>
012003<><>

Combat Mission: Barbarossa to Berlin

Iako potezne ratne strategije još uvek nisu mrtve, interesovanje za iste već godinama rapidno opada. Audio-vizuelni elemenat koji gravitira osamdesetim godinama prošlog veka i apsolutni osećaj već viđenog potpuno nas udaljava od (nekada davno) najomiljenijeg žanra. Panzer General je otišao u penziju.

Novi pristup starim idejama protekle jeseni i zime dobili smo u dvostrukoj, naoko vrlo sličnoj formi. G.I. Combat i Combat Mission: Barbarossa to Berlin dele istu premisu novotalasne, pseudopotezne real-time ratne strategije. Nažalost, jedno od jaja je mućak: iako je G.I. Combat plod rada bivših članova „Atomic gamesa” (Close Combat 1-5), igra je apsolutno upropašćena propustima. Zato je druga stvar pun pogodak.

Mehanika igre, igrački interfejs, kontrola nad jedinicama i globalni ugođaj koji krasi drugi nastavak Combat Missiona suštinski se ne razlikuju od dve godine starog originala, sem doze evolutivnih promena koja je sasvim logična: znatno unapređena grafika (kompleksnije teksture oklopnih vozila, poboljšane eksplozije i gomila „specijalnih” efekata tipa dima i sličnog); pregršt novih komandi i taktičkih opcija za pojedine jedinice, a pogotovo oklopne, kao i potpuno novi scenario i bojišta (Istočni front). Nove naredbe koje možete izdavati tenkovima, transporterima i jurišnim topovima glase: „Movement to contact”, „Shoot and scoot” (naređenje za otvaranje vatre i povlačenje), „Cover arc” (zauzimanje tačno određenog ugla za otvaranje vatre pri ktretanju ili stajanju) i „Cover armor”. Tu je i poboljšana kontrola pešadije, što se pre svega u borbi sa oklopom i naređenjima za napredovanje pod paljbom.

Ono što nedostaje i ovom nastavku je koherentna kampanja. Kao i predhodna igra, i Barbarossa to Berlin se sastoji od niza pojedinačnih bitaka koje nemaju veze jedna sa drugom i nekoliko „operacija” koji i nisu prave kampanje, već običan niz nekoliko povezanih scenarija. To je ujedno i jedina realna mana ove odlične igre. Nije strašno.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Silent Hill 2
Deadly Dozen: Pacific Theater
Combat Mission: Barbarossa to Berlin
Šta mislite o ovom tekstu?
War and Peace: 1796-1815
Medal of Honor Allied Assault: Spearhead
Robot Wars: Arenas of Destruction
Hearts of Iron
Treasure Planet: Battle at Procyon
Pink Panther: Pinkadelic Pursuit
Inquisition
Far West
Iron Storm
Post Mortem
Drome Racers
Island Xtreme Stunts
Test Drive
New World Order

MINIMUM:
Pentium 2/500 MHz, 64 MB RAM-a, D3D/16 MB
OPTIMUM:
Pentium 3/800 MHz, 128 MB RAM-a, D3D/32 MB

87
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera