TEST PLAY<>
012003<><>

Drome Racers

Kao još jedna u nizu futurističkih arkadnih simulacija vožnje, Drome Racers gotovo kompletnu koncepciju „pozajmljuje” iz igara kao što su WipeOut i Re-Volt. Štaviše, gotovo da se ne može navesti nijedan element igre koji nije već viđen u nekom sličnom ostvarenju, bilo da se radi o karakterističnom ambijentu, konstrukciji staza, oružju koje se koristi za usporavanje protivnika, poljima što daju dodatno ubrzanje, tehno muzici... Nije da smo od „Lego Medie” očekivali da Drome Racersom postavi nove standarde žanra, ali barem i nagoveštaj bilo kakvih inovacija bio bi dovoljan da ovaj tehnički sasvim solidan naslov dobije bolju ocenu.

U igri se pojavljuju vozila koji predstavljaju verne kopije aktuelnih „Lego Drome Racers” modela, s tim da nisu sačinjena od kocki, niti se mogu samostalno konstruisati, čime se gubi dobar deo „šmeka” kojim odišu igre s „Lego” licencom. Trke se odvijaju na devet lokacija, koje se razlikuju po ambijentu i konstrukciji staza, pri čemu drugačija konfiguracija terena nema bitniji uticaj na ponašanje vozila. Takmičenja se odvijaju kroz tri režima koji uključuju klasične, off-road i dragster trke, a jedino u okviru Career režima postoji opcija za modifikaciju vozila, koja se ostvaruje kroz izbor guma, motora, šasije i drugih elemenata koji utiču na performanse vozila, pre svega ubrzanje.

Osećaj brzine je dobar (potenciran je trikom „lenje” kamere), dok upravljivost nije na najvišem nivou, posebno kada su u pitanju automobili za trke po asfaltiranim stazama, zbog čije izražene tendencije zanošenja igrač ima osećaj kao da čitavu trku vozi s podignutom ručnom kočnicom. Vozila za off-road lakše je kontrolisati, jer bolje prijanjaju za podlogu i nemaju tendenciju proklizavanja, što je potpuno kontradiktorno. Zahvaljujući „nervoznim” komandama nije teško izgubiti kontrolu nad vozilom, posebno kada u krivinama treba naglo promeniti pravac kako bi se izbegla prepreka. Svaki kontakt s preprekom ili protivičkim vozilom dovodi do drastičnog usporenja, a posebno nerviraju oružja kojima vas protivnici mogu skrenuti s kursa u svakom trenutku, taman vozili čitavu trku bez i jedne greške.

Grafika je vrlo dobra i ističe se lepo modeliranim vozilima i bogatstvom pozadinskih detalja, dok je zvuk nešto slabijeg kvaliteta. Problematičan kontrolni sistem i nelogičan fizički model zahtevaju nešto više vremena za privikavanje.

Gradimir JOKSIMOVIĆ

 
Silent Hill 2
Deadly Dozen: Pacific Theater
Combat Mission: Barbarossa to Berlin
War and Peace: 1796-1815
Medal of Honor Allied Assault: Spearhead
Robot Wars: Arenas of Destruction
Hearts of Iron
Treasure Planet: Battle at Procyon
Pink Panther: Pinkadelic Pursuit
Inquisition
Far West
Iron Storm
Post Mortem
Drome Racers
Šta mislite o ovom tekstu?
Island Xtreme Stunts
Test Drive
New World Order

MINIMUM:
Pentium II/500 MHZ, 64 MB RAM-a, D3D 16 MB
OPTIMUM:
Pentium III/800 MHZ, 128 MB RAM-a, D3D 32 MB

77

Oficijelni softver ustupio uvoznik „Gametech”
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera