![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Izlizana priča „krasi” i ovu igru. U bliskoj budućnosti grupa udruženih terorista pod nazivom Syndicate operiše širom sveta i predstavlja pretnju svim stanovnicima naše planete. Global Assault Team ili skraćeno GAT, specijalna je antiteroristička jedinica koja treba da stane na put zlikovcima iz Syndicatea. Igrač je stavljen u ulogu novajlije u GAT timu, ali koji je ipak dovoljno iskusan da se nosi sa opasnim teroristima. Pored multiplayera koji je okosnica igre, single player mod takođe igra značajnu ulogu. U ovom segmentu igra se po principu „sam protiv svih”, ali isto tako moguće je sa društvom u LAN-u igrati single player kooperativno. Misije u single player modu odvijaju se standardnim tokom. Glavni cilj je pobiti sve što se kreće, dok su sporedni zadaci oslobađanje talaca i slična antiteroristička zaduženja. Da misije ne bi dosadile već posle nekoliko sati igranja pobrinuo se AI neprijatelja. Ako vas terorista opazi, a vi ne odreagujete na vreme, samo jedan metak biće dovoljan da vas pošalje u večna lovišta. Ali čak i kada na vreme uzvratite, u većini slučajeva tragičan kraj opet će zadesiti vašeg junaka. Nivo AI neprijatelja je nerealno visok. Sa velikih razdaljina jednim hicem oduzeće vam gotovo svu energiju, a pancir koji nosite predstavlja samo modni detalj jer bukvalno ne štiti ni od čega. Šunjanje i precizna paljba jedini su izlaz iz pakla koji vas čeka u toku igre. Zbog takvog AI-a igranje će se pretvoriti u preživljavanje, a samo jedan pogrešan korak znači kraj igre. Opremanje pre svake misije urađeno je u stilu CS-a, ali sa nekim interesantnim novinama. Dok je u CS-u bio potreban novac za kupovinu naoružanja, u NWO-u presudan faktor biće učinak na bojnom polju. U zavisnosti od vašeg zalaganja i količine ubijenih neprijatelja vaš čin će biti veći, i moći ćete da nabavite bolje oružje. Spisak ubojitog naoružanja i dodatne opreme je dugačak, s tim da većinu poznajemo iz Countera. Druga novina koja je itekako važna je izdržljivost. Svako oružje poseduje određenu težinu, a što vam je teret teži to se sporije krećete. To takođe znači da se mora voditi računa i o izboru oružja, jer npr. ako uzmete više granata – neće biti mesta za pištolj. Skakanje i pucanje u isto vreme ovde je nemoguće izvesti, dok je u CS-u ovaj propust tek skoro ispravljen. Broj multiplayer mapa trenutno je dvanaest. Veoma su prostrane, sa puno skrivenih prostorija i mesta za „štekovanje”. Naravno, sve verno podsećaju na one iz CS-a. Mapa u NWO-u predstavljena je kao mali GPS. Pored prikazivanja kretanja neprijatelja, pomoću SAT-a možete naći ulaz u neku od prostorija. New World Order, za razliku od Counter Strikea, koristi sopstveni engine. DVA engine je opravdao očekivanja i, gledano sa grafičkog aspekta, ovo ostvarenje stvarno predstavlja začetnika multiplayer FPS-ova nove generacije. Ne postoje superlativi pomoću kojih se može dočarati vizuelni deo NWO-a. Građevine su neverovatno detaljne, lepo se vidi svaka pukotina na zidu, a dok pucate u zid ili tavanicu parčići maltera u lavinama prekrivaće pod. Zvučnim efektima posvećeno je više pažnje nego u CS-u i mora se priznati da su odličnog kvaliteta. Sve ovo ima i svoju cenu. Hardverska zahtevnost je neverovatna. Za imalo prijatno igranje potrebno je posedovati najmanje Pentium 4 na bar 1 GHz, sa minimum 256 MB RAM-a. Nije jasno koji server će moći da pokrene ovako zahtevnu igru. Još veća otežavajuća okolnost je očajna optimizacija igre. Igra je testirana na više računara. Duron na 600 MHz sa 384 MB RAM-a i GeForce 2 Prophet grafičkom karticom, sa igrom podešenom na minimum detalja i rezolucijom 640x480 davao je oko 15-20 frejmova. Na Pentiumu 4 na 1.6 Ghz sa 512 MB RAM-a i GeForce 3 karticom igra se „vrtela” na 20-30 frejmova, ali bez detalja do maksimuma. Pun sjaj NWO moći će da doživi tek sa ispravkom ovih bagova, a još jedna poražavajuća činjenica je da su izbacivanje iz igre toliko česta da je gubljenje živaca gotovo neminovno. Zakrpa koja unapređuje igru u verziju 1.3 nalazi se na adresi www. Jedino će ponosni vlasnici računara na preko 2 Ghz sa gomilom RAM memorije i novim Radeonom moći da uživaju u New World Orderu. Nama, ostalim smrtnicima, ostaje samo da kukamo. Prava je šteta što je hardverska zahtevnost toliko visoka, jer u skorije vreme sigurno nećemo moći da probamo NWO u najboljem izdanju. Konstantin MILUTINOVIĆ | |||||||||||||
![]()
![]()
|
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |