TEST PLAY<>
062003<><>

The Omega Stone

Pre nekoliko meseci kanadski „Dreamcatcher Interactive” doživeo je reorganizaciju, podelivši svoju delatnost na dve grane. Manji deo kompanije, koji je zadržao staro ime, usmerio se na proizvodnju i distribuciju akcionih igara, dok je preostali deo promenio naziv u „The Adventure Company”, postavši tako trenutno jedina firma u svetu koja se isključivo bavi objavljivanjem kompjuterskih avantura. Male evropske i američke softverske kuće, koje bi teško mogle da izdrže današnju tržišnu utakmicu, na taj način su dobile relativno moćnog promotera i priliku da plasiraju igre za koje je veliko pitanje da li bi ikada doživele adekvatan komercijalni tretman (uzmimo za primer Syberiu i Post Mortem).

Jedna od takvih je i firma „Omni Adventures”, čija je avantura Riddle of the Sphinx pre dve godine izazvala podeljene reakcije zbog svoje izvanredne ideje i priče, ali očajne tehničke izvedbe. Uvidevši, doduše samo delimično, da se današnje igre umnogome prodaju na konto fancy looka, bračni par Karen i Džefri Tobler, arheolozi-amateri i zaljubljenici u kompjuterske igre, koji stoje iza pomenutog projekta, nisu štedeli ni vreme ni trud kako bi nastavak učinili mnogo boljim. I zaista, The Omega Stone, noseći svu onu intelektualnu raskoš kojom je blistao Riddle of the Sphinx, ali i daleko bolju i prirodniju grafiku (mada i dalje u skromnoj rezoluciji od 640 x 480), pleni svojom pojavom i podseća nas da igre Mystolikog tipa mogu mnogo toga da pruže i da im za sada, na svu sreću, još nije odzvonilo.

The Omega Stone počinje tačno na onom mestu gde se Riddle of the Sphinx završava: unutar Velike Sfinge u Gizi, nekoliko trenutaka nakon što je profesor Džil Blajt Džerfiz shvatio da je Sfinga samo jedna karika u lancu misterije koji drevne narode povezuje sa legendom o Atlantidi. Uzbuđen tim otkrićem, on šalje svog pomoćnika u obilazak nekoliko čuvenih svetskih arheoloških nalazišta, radi prikupljanja dokaza o izvesnom „omega kamenu” koji treba da potvrdi teoriju o skoroj propasti planete Zemlje. Kao i u slučaju prvog dela, sve lokacije u igri su autentične: plato u Gizi, deo Uskršnjeg ostrva, Stounhendž, majanske ruševine Čičen Ica u Jukatanu, pa čak i morsko dno u oblasti Đavoljeg trougla, detaljno su snimljene i uz neophodne modifikacije prilagođene potrebama scenarija. Zagonetke, kojih ima u izobilju, nisu previše teške.

Slobodan MACEDONIĆ

 
Enter The Matrix
Viking Invasion
Top Gun: Combat Zones
Ghost Master
Tennis Masters Series 2003
Next Generation Tennis 2003
Blood Rayne
Rise Of Nations
Grand Theft Auto: Vice City
The Omega Stone
Šta mislite o ovom tekstu?
Mistmare
Empire Of Magic
Enigma: Rising Tide
Restaurant Empire
Cabela’s 4X4 Off-Road Adventure 3
Big Mutha Truckers
Salammbô

Potrebno:
Pentium 2 300 MHz, 64 MB RAM, DirectX kompatibilna grafička kartica
Poželjno:
Pentium 3 500 MHz, 128 MB RAM, DirectX kompatibilna grafička kartica
Veličina:
4 CD-a
Adresa:
www .theomegastone .com

81
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera