TEST PLAY<>
042004<><>

Knights of the Temple

Knights of the Temple je klasična linearna hack & slash akciona pustolovina u perspektivi trećeg lica, kojoj je dodato malo RPG elemenata i simpatičan kombo borbeni sistem. Za razliku od nepobedivog varvarina Konana o kome smo pisali u prošlom broju, a koji na početku igre stručno tresne na led i koristi svega nekoliko poteza, naš junak templar, vođen pričom smrtnika, tek kreće u otkrivanje tajni mača i razvijanje ličnosti. Marginalna fabula opisuje zlog sveštenika koji nastoji da otvori kapije pakla, praćen svojim vernim slugama. Kako bi postigao taj cilj, on otima devojku Adel. Ona je obdarena natprirodnim moćima i pomaže našem junoši da sledi pravi put.

Grafiku možemo ceniti više po dizajnu i maštovitosti autora, nego po broju poligona koje engine može da obradi. Igra sadrži 29 ne naročito dugih nivoa i tek kada se spustite u pakao, okolina i neprijatelji postaju kreativniji. U pitanju su uglavnom neki hodnici, bilo da se nalazite u crkvenim prostorijama, katakombama ili na ulicama Jerusalima. Posebno se ističe poslednji nivo na kojem se, za razliku od idiotske zmije u Conanu, morate dobrano pomučiti kako biste ugledali završni ekran. Eliminacija svakog neprijatelja mora se odvijati planski, pa sve naučene osobine dolaze do izražaja.

Da biste igru uspešno završili, moraćete da se pozabavite i s nekoliko logičkih zagonetki. One su lokalnog karaktera i odlične su za početnike (poklapanje simbola na točkovima, ponavljanje nota i slično). Tu ne računamo pregršt ključeva koji se uglavnom koriste svega dva hodnika dalje od mesta na kojem ste ih našli. Nažalost, to ne opravdava borbeni sistem koji je daleko lošiji od onog u Conanu. Potpuno linearno, posle određenog broja ubijenih neprijatelja naučićete novu tehniku. Međutim, postoji svega šest takvih tehnika i sve imaju potpuno jednaku upotrebnu vrednost. Ne postoje složeniji napadi niti naročita taktika kakvu ste morali da razvijete u Conanu: tamo smo videli atraktivne poteze, urlike i bacanja, sve u cilju što efikasnijeg i maštovitijeg razračunavanja s protivnicima, pa je čak među igračima vladao drugačiji pristup borbi. Stvar donekle vade specijalni potezi (ima ih šest) i magične aure (četiri) koje zarađujete na isti način. Ipak, borba se i dalje svodi na svega nekoliko poteza. Obično je dovoljno specijalnim udarcem razbiti protivnikov gard, nastaviti bilo kojom kombinacijom udaraca, izlečiti se healing aurom i eventualno prekinuti monotoniju još nekim potezom.

Oružje se deli na mačeve, sekire, buzdovane i lukove. Među njima uglavnom nema naročite razlike, ali malo osveženje predstavljaju luk i strele kojima ćete češće rešavati logičke probleme nego gađati protivnike. Fin detalj su strele koje ostaju zarivene u telu neprijatelja.

Kamera nije preterano prijateljski nastrojena prema igraču. Iako su njeni uglovi lepi za gledanje, teški su za igranje. Često su neprijatelji „s pogrešne strane monitora”, a sistem tastera za kruženje po neprijateljima radi njihovog fiksiranja nije se pokazao naročito korisnim.

Priču između nivoa vode animacije u modifikovanom engineu igre, a povremeno smo nagrađeni i odlično urađenim crtežima. Zvučni efekti su standardni, dok je muziku radila holandska heavy metal grupa „Within Temptation”, ne toliko poznata kod nas. Zahvaljujući saradnji sa TDK-om, njihovu muziku ćemo slušati i u nekim narednim igrama.

Kako je borba skoro jedina stvar kojom ćete se u igri baviti, predlažemo da odaberete advanced nivo težine. Neprijatelji ostavljaju healing potione na svakom koraku, a na vama je da menjate kombinacije udaraca iz časa u čas i da pomalo otaljavate dve trećine igre.

Knights of the Temple spada u jednostavnija ostvarenja koja vas sama vode od početka do kraja priče (igra za konzole, rekli bi neki), kakva su sve popularnija poslednjih godina. Primetan je nedostatak ideja ili akcija koje bi igračima napumpale adrenalin.

Ognjen POPOVIĆ

 
Far Cry
Tom Clancy’s Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Lords of The Realm III
World Soccer: Winning Eleven 7 International
Tom Clancy’s Rainbow Six 3: Athena Sword
Battle Mages
Knights of the Temple
Šta mislite o ovom tekstu?
Jagged Alliance 2: Wildfire
Railroad Pioneer
Bad Boys II
Against Rome
Sitting Ducks
Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed
Neighbours From Hell 2: On Vacation
Brave Soul
Europa 1400: The Guild Gold
Midnight Nowhere
A Quiet Weekend in Capri
Battlefield Vietnam
Unreal Tournament 2004

Potrebno:
Pentium 3/600 MHz, 192 MB RAM, 3D T&L 16 VRAM
Poželjno:
Pentium 4/1.5 GHz, 256 MB RAM, Rang GeForce 3
Veličina:
3 CD-a
Adresa:
www .knightsofthetemple .com

60
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera