![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Generički programer Sky Fallena: Šefe, novi gameplay iz Diabla 3 ima milion poseta na YuTubeu, and rising! Šef: Auh, valjalo bi da se ukačimo na taj voz dok je vreme. Brzo, smislite neko generično h&s smeće da uvalimo džankijima koji ne mogu da čekaju da se crveni gad pojavi! Programer: Uh, to će da potraje, šefe. Dok smislimo dobru priču, zanimljive likove, kvalitetan character sistem, pa questove, mehaniku, opremu, čudovišta, grafiku.... Uh, uh. Šef: Har-har, dječače, vidi se da još mnogo treba da učiš. Iskoristite engine onog Dawn of Tragica... ovaj, Magica, to se fino prodavalo. Ništa ne dirajte i samo aktivirajte generic-plot-generatorTM da „priča” ne bude baš ista, nemojte ni da se zamarate novim introom... To je to, biće para opet...” Generička pričica nastavlja se desetak godina nakon poraza demona Modoa, koji je osuđen na smrtnost i poslat na Zemlju da okaje svoje grehe. Kampanja dominacije svetom pala je u vodu nakon Modovog poraza, ali sile mraka ne miruju i nova opasnost nadvila se nad baksuzne stanovnike magičnog sveta Absolutea. Na nejaka igračeva pleća pada zadatak da spreči invaziju nečastivih legija, koji će se odvijati na tri nivoa DoM 2 univerzuma (površinski svet Zemlje, odakle preuzimate questove, svet Senki i podzemni Mirror Labyrinth, koji ih povezuje), ispresecanih standardnim setom safe heaven mini-habova i divljine nastanjene opasnim bestijarijumom. Naravno, sve je ovo samo loša krinka koja treba da sakrije činjenicu da igrate praktično identičnu, dve godine staru igru. Gde god da se okrenete, stičete utisak da je original nekako ostao instaliran na računaru: ista četiri lika koje možete birati (i koji ne deluju više toliko sveže kao ranije), istih dvanaest škola magije, uz mogućnost njihovog ponovnog kombinovanja, tetovaže koje donose stare bonuse, identična grafika (koja više ne mami uzdahe), enchatovanje, popravka i prodaja opreme... Čak su i prateći meniji, elementi grafičkog interfejsa i loading ekrani ostali isti! Ono malo novina jedva će čak i najveći fanovi originala uspeti da iskuse tokom igranja. Blago unapređeni sistem napredovanja, novi, generički i lako zaboravljivi likovi i kripovi, bitke sa dvanaest infernalnih boss čudovišta i mogućnost igranja sa sačuvanim profilom iz prvog dela. S druge strane, sve mane originala prisutne su i ovde, što se pre svega odnosi na neprepravljen sistem otežanog nabadanja živahnih protivnika kursorom miša, pa ćete opet morati da igrate pripirevku oko njih, proklinjući pri tom gramzivo-lenje autore iz SkyFallena. Aleksandar DINIĆ | |||||||||||||
![]()
![]()
|
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |