INTERNET<>
052017<><>

Internet provajderi, podaci, reklame i Google

ISP-lativ nadzor

Kako će nova odluka američkog kongresa uticati na tržište i korisnike

Krajem marta Senat SAD je ukinuo uredbu Federalne Komisije za Komunikacije (FCC), koja obavezuje internet provajdere (ISP – internet service provider) da preduzmu dodatne mere prilikom čuvanja informacija svojih klijenata i traže njihovu saglasnost ako sa nekim žele da podele te podatke. Sada provajderi imaju odrešene ruke da podatke prodaju marketinškim stručnjacima i da na tom blatantnom gaženju korisničke privatnosti zgrnu milijarde, što je uznemirujući razvoj događaja. Provajderi poseduju neverovatnu količinu informacija o korisniku (neuporedivo više od bilo kog internet servisa). Njih marketinške firme žele da se dočepaju. Na osnovu tih podataka mogu saznati sve navike korisnika, podatke o zdravstvenom i finansijskom stanju, gde i šta kupuje... Mogućnosti za ciljano reklamiranje su enormne, ali i mogućnosti za zloupotrebe, ako podaci padnu u pogrešne ruke, a istorija je pokazala da će se to pre ili kasnije desiti.

...

(ostatak teksta trenutno nije dostupan on-line)

Srđan BRDAR

 
.rs
Internet provajderi, podaci, reklame i Google
Google i francuski mediji
Tizen OS na IoE ima bezbednosnih problema
Gugl i sloboda govora
WWW vodič
Home / Novi brojArhiva • Opšte temeInternetTest driveTest runPD kutakCeDetekaWWW vodič • Svet igara
Svet kompjutera Copyright © 1984-2015. Politika a.d. • RedakcijaKontaktSaradnjaOglasiPretplata • Help • English
SKWeb 2.54
Opšte teme
Internet
Test Drive
Test Run
PD kutak
CeDeteka
WWW vodič
Svet igara



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera