TEST PLAY<>
042002<><>

WarCommander

Tematikom Drugog svetskog rata u poslednje vreme oslikan je čitav niz akcionih i strategijskih igara, a kao naročito popularan motiv izdvojilo se savezničko iskrcavanje na plažu Omaha u Normandiji. Nakon nezaboravne misije iz Medal of Honora, dobili smo real-time strategiju u potpunosti zasnovanu na događanjima s početka juna 1944. godine.

WarCommander dolazi od tvoraca proslavljenog Sudden Strikea i najavljen je kao dostojan naslednik starog hita i igra koja će žanr taktičkih strategija obogatiti maltene u svakom pogledu. Na najavama se, međutim, sve i zaustavilo jer se navedene tvrdnje nisu pokazale utemeljenim. Igra se sastoji iz dve vrlo slične kampanje sačinjene od po 12 misija koje imaju zajednički početak na obalama zapadne Francuske. Igrač upravlja timom od pedeset rendžera koji prate regularne savezničke snage i bave se opasnim zadacima što uključuje osmatranje i prikupljanje informacija o neprijatelju, uz dosta akcije koju obezbeđuju dobro naoružane jedinice, snajperisti i povremena podrška iz vazduha. Osim ofanzivnoj, mnogo pažnje posvećeno je i odbrambenoj taktici koju sprovode specijalne jedinice za podršku s naglašenom defanzivnom ulogom što se ogleda u izgradnji betonskih bunkera, mitraljeskih gnezda, barijera od boljikave žice i drugih odbrambenih struktura.

Tradicionalno izvođenje uključuje izometrijsku „pseudo 3D” perspektivu, s grafikom osrednjeg kvaliteta, nešto boljom animacijom i relativno visokim stepenom realističnosti (izgled terena, povrede, mogućnost igradnje zaklona, upotreba vozila i slično). Interfejs u celini je veoma loš, jer nedostaju bilo kakva objašnjenja u vezi s upravljanjem, a o tutorial misijama da ne govorimo. Kada se, već u prvoj misiji, odjednom nađete na plaži po kojoj kao kiša padaju granate i neprijatelj zapuca sa svih strana, teško da ćete se snaći i dobro koordinisati akciju nekoliko desetina vojnika različitih profila, koje u žaru borbe nije lako ni razaznati. Dok budete pohvatali značenje svih gedžeta u dnu ekrana i u glavi razvijali taktiku za ispunjenje ciljeva misije, lista živih rendžera će se skraćivati tolikom brzinom da ćete poželeti da prekinete igru i pre nego što ugledate neprijateljske jedinice.

Gradimir JOKSIMOVIĆ

 
Star Wars: Jedi Knight II - Jedi Outcast
Virtua Tennis
Ski Park Manager
Warlords Battlecry II
The Settlers IV: Trojans and The Elixir of Power
The Mystery of the Orangerie Museum
Star Trek: Bridge Commander
WarCommander
Šta mislite o ovom tekstu?
Worms Blast
Incoming Forces
Kick Off 2002
Diggles: The Myth of Fenris
Shadow Force: Razor Unit
Bumper Wars
Warrior Kings

MINIMUM:
PentiumII/400 MHz, 64 MB RAM-a, D3D 16 MB
OPTIMUM:
PentiumII/600 MHz, 128 MB RAM-a, D3D 32 MB

66
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera