EA Freestyle (nekadašnji EA Sports Big iz San Franciska) novoosnovani je proizvođač neobaveznih (casual) sportskih igara, koji na Wii sceni debituje zanimljivom simulacijom boksa, skockanom tako da se dopadne svima, a da ne odluta previše od osnovnog koncepta borilačke igre. Odluka da se borba za mesto pod igračkim suncem započne u bokserskom ringu čini se mudrom, iz najmanje dva razloga. Prvo, s upravljačkim sistemom koji se zasniva na dva bežična upravljača sa žiroskopima Wii jednostavno ne može da omane. Drugo, tržište je gladno, jer nas od bokserske demonstracije iz Wii Sportsa dele dve duge godine teškog posta, dok rimejk Super Punch Outa Nintendo najavljuje tek za neko doba u 2009. godini.Kao igra koja potencira igranje u društvu, K.O. Party ne nudi nikakve karijere, šampionate i druge ambiciozne opcije, niti predstavlja izazov u solo režimu – najsloženiji singleplayer mod Brawl for All za manje od sat vremena, bez graške znoja na čelu. To baš i nije za pohvalu, jer loša težinska izbalansiranost deluje destimulativno i igri drastično skraćuje vek. S druge strane, Facebreaker pravo lice pokazuje tek kada pohvatate sve konce sa kontrolama i nađete dostojnog sparing partnera. Mnoštvo takmičara, koji neguju različite borilačke stilove, makljažu čine veoma interesantnom i duže vreme održavaju neophodnu tenziju. Nunchuk u levoj i wiimote u desnoj ruci reaguju savršeno, kao što smo i očekivali. Najlakši za izvođenje je kratak direkt, odnosno „ubod”, koji ne nanosi naročitu štetu; bolji efekat dobija se krošeom (aktivira se pritiskom na ’A’), a najbolji specijalnim FaceBreaker udarcem, koji protivnika konačno šalje u svet snova, a izvodi se kada se energetska skala sasvim popuni. Meč ne mora uvek da se završi nokautom, odnosno ne morate čekati da se FaceBreaker skala napuni – dovoljna su i tri nokdauna da sudija proglasi pobednika, što borbe održava kratkim i dinamičnim. Neke specijalne tehnike za brzo i lako pobeđivanje ne postoje, a pobednika obično odlučuju brzina kojom se zadaju udarci, kao i pravovremeno blokiranje. Iako nije na nivou izdanja za Xbox 360 i PlayStation 3, grafika u Facebreakeru zaslužuje pohvalu za bogat kolorit, specijalne efekte, inovativan dizajn boraca i kvalitetne teksture ringa. Bokseri su dobro modelirani i anatomski definisani, izrazito su muskulozni i svaki od njih ima karakterističnu spoljašnjost koja je u skladu sa borbenim stilom kojim se služi u ringu. Animacije su glatke, dobro reaguju na komande i uz pomoć uverljivih zvučnih efekata grade vrlo prijatnu atmosferu. Facebreaker K.O. Party sasvim je pristojna bokserska simulacija, arkadna igra za celu porodicu, koja možda nije na tehničkom nivou jednog Fight Nighta, ali i te kako zaslužuje svoje mesto na polici s igrama za razgibavanje. Gradimir JOKSIMOVIĆ | | |