![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||||||||||
.rs
Odložena digitalizacija • Drvo koje tvituje • Facebook pod udarom
BusPlus je objavio da je od avgusta do početka decembra izdato više od 200.000 personalizovanih smart kartica za javni prevoz. Osmog decembra postignut je rekord, jer je u jednom danu na 26 prodajnih mesta izdato 4785 personalizovanih kartica. Sistem elektronskih kartica za javni prevoz primenjuje se u mnogim svetskim metropolama, a izdavanje u Beogradu počelo je od avgusta. Spisak lokacija gde se kartice BusPlus mogu naći u prodaji pogledajte na sajtu www. Kompanija Ringier Axel Springer predstavila je svojim klijentima nove oblike internet oglašavanja. Tokom predavanja pod nazivom „Nove mogućnosti oglašavanja na Internetu”, ova kompanija predstavila je nove tipove multimedijalnih reklama, za koje se nada da će zaživeti na njihovim sajtovima. EUnet i Linkom-PC pokrenuli su konkurs za najbolju ideju koja bi mogla da se realizuje kroz web sajt. Pobednika će nagraditi besplatnim hostingom, domenom i sajtom. Prednost će imati ideje koje za cilj imaju promociju Interneta, edukaciju, društveno-korisni sadržaj i slično. Za više detalja i popunjavanje formulara za registraciju posetite http://goo. Na petom Festivalu nauke održanom od 2. do 4. decembra, Ericsson je predstavio „drvo koje tvituje”. Projekat Connected Tree ili Umreženo drvo već godinu dana obilazi svet sa ciljem promocije vizije ove kompanije od 50 milijardi povezanih uređaja do 2020. godine. Drvo je opremljeno naprednim senzorima koji detektuju kretanje osoba, kao i dodirivanje grana i listova. Sve što senzor beleži pomoću softvera se pretvara u tvit ili SMS. Svrha koncepta je da pokaže potencijal ovakve tehnologije za savremene gradove. Kvalitet života, način korišćenja različitih gradskih servisa i sve drugo vezano za urbanu svakodnevicu trebalo bi da bude izmenjeno iz korena implementacijom ovakvih umreženih sistema. Ideja je da gradski transport bude „pametniji”, službe i servisi efikasniji, a zdravstvo modernije, mobilnije i sa svim potrebnim informacijama, bilo gde i u svakom trenutku. Ako želite da pratite Twitter feed ovog drveta, posetite http://goo. Na Regionalnom medijskom festivalu SEMPL u slovenačkom Portorožu agencije Fastbridge i MRM Worldwide osvojile su Zlatni sempler za kampanju Mobilne telefonije Srbije „Igraj za svoj klub”. Online kampanja, koja se u velikoj meri oslanja na Facebook aplikaciju i specijalni tab na stranici MTS-a sa ove društvene mreže, iskoristila je rivalstvo navijača dva najjača domaća fudbalska kluba. Rezultati kampanje bili su odlični, a Fastbridge i MRM bile su jedini učesnici iz Srbije na ovom festivalu. MTS je svim korisnicima tokom decembra omogućio besplatan pristup tekstualnoj verziji Facebooka na adresi 0. Telenor je otvorio novogodišnju prodavnicu ispred Šoping centra „Ušće”. Do 1. februara 2012. godine, na 250 kvadratnih metara, nalaziće se štandovi devet proizvođača – Huawei, HTC, Nokia, Samsung, Sony Ericsson, LG, Motorola, Sonim i Alcatel. Svaki od ovih brendova imaće u tom periodu specijalne promocije i prezentacije. Inače, Telenorova novogodišnja prodavnica je najveća te vrste na Balkanu. Detalje pogledajte na adresi http://goo. Kompanija Facebook objavila je da će sledeće godine izaći na berzu. Već sada se spekuliše o tome da bi javna ponuda deonica mogla da prikupi oko 10 milijardi dolara. Međutim, najvećoj društvenoj mreži na svetu ne cvetaju ruže kada je odnos sa vlastima u pitanju. I američka Federalna trgovinska komisija i Evropska komisija „stisnule” su Facebook oko pitanja privatnosti i trgovine ličnim informacijama. U Americi će Facebook morati da pita korisnike da li sme da prosledi njihove podatke oglašivačima. U EU je situacija još nepovoljnija – u planu za 2012. godinu je direktiva koja bi sprečila praćenje i sakupljanje podataka od korisnika bez njihovog pristanka. Ovo se dešava u najpogodnijem mogućem trenutku za Facebook, jer se tokom decembra sa klasičnog izgleda profila prešlo na kontroverzni Timeline, koji hronološki otkriva sve što su korisnici delili na ovoj društvenoj mreži od svoje registracije. Sa ovom promenom dolazi i dublja društvena integracija različitih, uglavnom multimedijalnih servisa, koja može da podrazumeva i automatsko deljenje svake aktivnosti. Zato budite oprezni prilikom aktivacije novih opcija i servisa. Ivan VESIĆ |
| ||||||||||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opšte teme | Internet | Test drive | Test run | PD kutak | CeDeteka | WWW vodič • Svet igara Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |