
Oduvek smo sebi postavljali pitanja kako čovek razmišlja, zašto radi ono što radi, šta upravlja njegovim željama, a najviše – koji je recept za idealan život. Možda su programeri „Maxisa” uspeli da nađu odgovore na neka od ovih pitanja, možda samo imaju interesantan pogled na svet, ali sigurno je da je igra The Sims, prva simulacija ljudskog života, postigla veliki uspeh i udarila temelje novom žanru igara. A kada je neka igra ovako uspešna, veliki je izazov ne pokušati uzeti još novca vernoj bazi fanova. Tako je i nastao Livin’ Large, expansion pack za The Sims.
Nakon patchovanja stare verzije fajlova i dodavanja novih skinova i objekata u direktorijume, prilikom startovanja igre sve deluje veoma poznato. Isti komšiluk, iste kuće. Ali, u gornjem levom uglu ipak se nešto primećuje. Sada je moguće imati više različitih okruga, sa još više kuća i porodica. Prvi okrug je onaj poznati, sa svim porodicama i kućama iz stare verzije, drugi je sa već napravljenim kućama koje su, istini za volju, veoma čudne, ali i interesantne. Ostali okruzi, a može ih biti proizvoljan broj, prazni su i čekaju nove porodice i kuće. Takođe se može primetiti i par novih skinova za naše Simove. Kada igrač odabere svoju porodicu razlike su već primetnije. Pored nekih komada nameštaja već viđenih na The Sims Internet sajtu, postoji veliki izbor novih pomagala, kreveta, prozora, farbi za zidove, podloga, robota koji za 15.000 $ zamenjuje spremačicu i ostalih stvarčica. Naročito su interesantni kristalna kugla, vudu-lutka i lampa s duhom. Sva tri objekta imaju čudne posledice na Simove. Vudu lutka lako dovodi do razdora porodice, dok duh ili kristalna kugla mogu poboljšati Sima, ali ga i uništiti. Pojavile su se i nove karijere kao npr. muzičar ili „conspiracy theorist”. Oni imaju dosta teži život zbog mnogo manjih plata, ali u isto vreme i interesantniji zbog mnogih novih situcija u koje mogu upasti. Porodični život je proširen, ali i iskomplikovan. Kao veoma uzbudljiva mogućnost pojavilo se „igranje” u krevetu, ali i bračni život može uništiti klovn koji se useli u kuću i neprestano plače i Simovima priča tužne priče o svom životu. Nove pojave i objekti primetno proširuju mogućnosti igrača, ali uz poboljšanja donose i mnoge neželjene posledice, tako da je sada još teže odlučiti šta treba raditi, a šta ne. Uz to, neke pojave uz svoje negativne strane baš i nemaju pozitivnih, recimo gomile bubašvaba koje se često pojavljuju po kući. Mada ovo ponekad može da dovede do prevelike uzrujanosti, zaljubljenici u prvu verziju ove igre definitivno će biti oduševljeni. Dejan TOMKA | | |