TEST PLAY<>
022001<><>

Earth 2150: The Moon Project

Na novo izdanje iz „TopWarea” s nestrpljenjem se čekalo nešto više od sedam meseci, da bi najzad oficijelni nastavak predivnog i blještavog remek-dela 3D RTS Earth 2150 konačno bio spreman za instalaciju na naše mašine. Doduše, nije u pitanju „baš” pravi nastavak, već više samostalni dodatak. Krasi ga isti engine, izvođenje i atmosfera. Da li zavređuje pažnju prosečnog igrača koji nije fan prvog dela? Naravno, pošto uz Ground Control, svog najljućeg strateškog protivnika (mada je Ground Control taktička igra, što i nema puno veze sa štancovanjem jedinica i izgradnjom baza), Earth 2150 predstavlja svojevrstan kamen-temeljac dolazećih RTS igara. To se već može naslutiti po najavama igara i okretanjem dizajnera ka punoj 3D tehnologiji.

Da biste se upustili u nove obračune tri zaraćene frakcije UCS, ED i LC, najpre se morate upoznati s dešavanjima i naravno, osnovom novog konflikta. Priča Moon Projecta odvija se paralelno s Earth 2150: dok se tri frakcije po planeti Zemlji prže za premoć i sakupljanje resursa kako bi pobegli put Marsa pre sudara sa Suncem, naučnici jedne od frakcija, ni manje ni više do Lunar Corp. nalaze duboko ispod površine Meseca drevne (šta drugo) vanzemaljske artefakte. Uz malo budženja počeli su da prave destruktivno oružje koje bi moglo da jednim svojim energetskim punjenjem smrvi planetu, recimo, veličine Zemlje. Njihovi suparnici UCS presreli su nekoliko šifriranih poruka o projektu Sunlight i eto povoda za konflikt, ovaj put na Mesečevoj površini.

Najvažnija osobina Earth 2150 je što su jedinice pažljivo izbalansirane. Moon Project je nastavio tim stopama tako da postoji mnogo novih jedinica koje obogaćuju opšti sladunjavi ukus igre i rafiniraju strateške elemente. LC nema više lako oklopljene jedinice za brze prepade, već kao i ostale frakcije nekoliko teškaša, npr. neobični tenk čudnog imena „debeljuca” (FatGirl). S druge strane, UCS ima svoje nove prototipove koje treba isprobati, pogotovo novu brzu Assault jedinicu koja prži neprijatelje bez ikakvih oštećenja. Drugi noviteti obuhvataju mogućnost da napravite npr. tunel ispod neprijatelja kako bi na njegovu bazu propustili snop iz Earthquake generatora koji će sve objekte pretvoriti u hrpice zadimljenog gvožđa. Zanimljiva vozila uključuju i novi Transporter za razne primene kojim ne samo da možete prevoziti jedinice, već kidnapovati protivnikove jedinice i zatim ih lagano izbaciti iznad građevina uništavajući pritom i neprijateljsku jedinicu i objekat. Spisak novih jedinica suviše je dugačak, ima sve što se poželeti može od jednog virtuelnog arsenala za futurističke obračune: od AA topova i artiljerije do podmornica i platformi sa nuklernim oružjem.

Branislav BABOVIĆ

 
Giants: Citizen Kabuto
Kingdom Under Fire
Screamer 4x4
Project IGI: I’m Going In
Freedom: First Resistance
Stupid Invaders
Egypt II: The Heliopolis Prophecy
Arthur's Knights Chapter One: Origins of Excalibur
The Road to El Dorado
The Ward
Starfleet Command vol. 2: Empires at War
B-17 Flying Fortress: The Mighty 8th
The Typing of the Dead
Disney’s Dinosaur
Space Empires IV
Ground Control: Dark Conspiracy
Quake 3: Team Arena
Earth 2150: The Moon Project
Šta mislite o ovom tekstu?

MINIMUM:
Pentium 2/300 MHz, 32 MB RAM-a, D3D/8 MB
OPTIMUM:
Pentium 3/600 MHz, 64 MB RAM-a, D3D/16 MB

84

Softver ustupio „NT Soft”
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera