TEST PLAY<>
102002<><>

Dino Crisis 2

Japanski „Capcom”, kompanija koja je renome prevashodno gradila na arkadnim i borilačkim igrama, 1996. godine napravila je zaokret objavivši igru koja se danas smatra rodonačelnikom survival horor žanra. Iako je se na PC računarima Alone in the Dark pojavio nešto ranije, tek je Biohazard (Resident Evil, kako je preimanovan na američkom tržištu) postigao uspeh i utro put kojim su drugi proizvođači krenuli kao muve bez glave. Tako je nakon serije bledih plagijata i sam „Capcom” iznedrio varijaciju na temu, poznatu pod imenom Dino Crisis. Kao mešavina Jurrasic Parka i Biohazarda, igra je doživela solidan uspeh i kasnije bila konvertovana na PC računare. Slična sudbina zadesila je i nastavak koji je svetlost dana na PlayStationu ugledao pre više od dve godine, da bi se na PC platformi pojavio tek nedavno.

Dino Crisis 2 kako u koncepcijskom, tako i u tehničkom smislu ne donosi ništa novo. Priča se nadovezuje na zbivanja iz prvog dela i opet uključuje usamljenog junaka, tačnije njih dvoje, koji treba da se izbore sa najezdom dinosaurusa, nastalih kao plod eksperimenta aljkavih vladinih naučnika. Izvođenje i kompletan interfejs identični su originalu, kao i „Capcomov” PC engine, s koga nije skidana paučina više od pet godina. Zato ne treba očekivati previše: u pitanju je prosta konverzija na kojoj, bez obzira šta piše u reklamama, nisu vršene značajnije kozmetičke intervencije.

Izvođenje i princip igranja takođe se nisu menjali. Akcija se odvija u prepoznatljivom Resident Evil stilu – kadrirano, u statičnom pseudo 3D okruženju, s kontrolama svedenim na kretanje napred-nazad, rotiranje i upotrebu predmeta i oružja. Jedini uslov za napredovanje je sistematična eliminacija džinovskih gmizavaca koji napadaju bez prestanka, pojedinačno ili u grupama, ali bez vidne taktike, zbog čega neće biti potrebno ništa sem dobrih refleksa i preciznog nišanjenja što, blagodareći rogobatnom kontrolnom interfejsu, nije lako kao što zvuči. Ubijeni gmizavci donose poene, poeni oružje, oružje nove poene i tako u nedogled.

Na kraju, Dino Crisis 2 je igra koncepcijski i kvalitativno sasvim različita od uvreženog standarda u akcionim igrama za PC računare. Ipak, oni koji su spremni da probaju još jedan Resident Evil derivat i mogu da se pomire s kompletnom tehničkom zaostalošću, naći će vremena da se još jednom pozabave problemom praistorijske napasti.

Gradimir JOKSIMOVIĆ

 
Battlefield 1942
Prisoner of War
Frontline Attack: War over Europe
Mafia
Prince of Qin
Divine Divinity
Icewind Dale II
Emperor: Rise of the Middle Kingdom
Beach Life
Largo Winch: Empire Under Threat
Celtic Kings: Rage of War
Earth 2150: Lost Souls
Dino Crisis 2
Šta mislite o ovom tekstu?
Batman Vengeance

MINIMUM:
PentiumII/233 MHz, 64 MB RAM-a, D3D 8 MB
OPTIMUM:
PentiumII/400 MHz, 128 MB RAM-a, D3D 16 MB

62
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera