TEST PLAY<>
032005<><>

Cops 2170: Power of Law

Razvojni tim Mist Land i izdavač Strategy First su samo još jedan par koji je pokušao da zgrne pare na račun neprevaziđenog Fallouta i cyberpunk žanra. Sve bi bilo mnogo lepše da im je neko saopštio da je na tu temu odavno sve rečeno, te da je, da bi se stvorilo nešto novo i posebno, potrebno uložiti mnogo para, živaca, truda i ljubavi... Ovako smo dobili još jednu poteznu taktičku igru u maniru X-Com serijala sa jedva vidljivim RPG elementima. A bolje da nismo...

Junakinja priče je mlada policajka Katrin, sveže izašla iz akademije, koja počinje da patrolira ulicama, da bi kasnije ukrstila oružje sa pomahnitalim kriminalnim genijem. Sve se odigrava u futurističkoj metropoli, gde organi vlasti novorođenim bebama usađuju kibernetske implante koji omogućavaju praćenje svake individue, zarad mira, bezbednosti, sira i vojne muzike. Bušna priča, kao sito.

Katrin u borbu može da povede još sedmoro kolega, a svako od njih, u zavisnosti od čina, može da ponese različit tip naoružanja. Na raspolaganju je standardni set pištolja, pušaka, automatskih pušaka, ručnih raketnih bacača i krofni (ponovo se šalimo). Borbe se odigravaju po poteznom principu. Ovo uopšte ne bi bilo loše da nije potrebno i po desetak minuta da biste od polazne tačke na mapi stigli do poprišta akcije, što ume da ubije u pojam i najupornije. Kada je protivnik na potezu, igrača dočekuje statični ekran na kojem piše „hidden movement”, tokom čega protivnik može da vam pobije ceo tim, a tada pomaže samo učitavanje pozicije.

Grafička realizacija je veoma blizu potpune katastrofe. Kada se sve sagleda, jedina stvar koja stvarno dobro izgleda u ovoj igri jesu loading skrinovi koji su ručno crtani i potom digitalno bojeni. Ono čime Cops preplavljuje ekran monitora možda će dotaknuti samo nostalgičare koji se sećaju početaka 3D akceleracije i Voodoo kartica. Prosto da se čovek izudara o te silne ćoškove, a mutne teksture predstavljaju surovo podsećanje na 1997. godinu i tadašnje igre.

Reklo bi se da momci iz razvojnog tima nikada u životu nisu videli prosečnog policajca/policajku jer u njihovoj igri svi imaju bicepse veličine Šar-planine, dok policajke sevaju velikim grudima i dugim nogama, kao svojevrsna simulacija modne piste ili možda umetničkog klizanja jer su likovi upravo tako animirani – kao da se klizaju.

Snalaženje u igri je u ogromnoj meri otežano gomilom sitnih ikona koje „krase” interfejs i potrebno je mnogo vremena za navikavanje. Glasovi likova zvuče prilično smoreno, dijalozi su sastavljeni od krajnje glupih rečenica, a ne postoji opcija za njihovo preskakanje. Slušanje predstavlja problem i zbog toga što se jačina semplovanog zvuka razlikuje od lika do lika. Muzička podloga nije ništa upečatljivija i uglavnom je sačinjavaju elektronske „tup-tup” numere.

Jan ČMELIK

 
Star Wars - Knights of the Old Republic II: The Sith Lords
The Settlers: Heritage of Kings
Playboy: The Mansion
UEFA Champions League 2004–2005
Dangerous Waters
Flashpoint Germany
GTR
Seal of Evil
The House of the Dead III
Cops 2170: Power of Law
Šta mislite o ovom tekstu?
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Melee
Otto Matic
Robots
World of Warcraft: Europe

Potrebno:
Procesor na 800 MHz, 128 MB RAM, D3D 32 MB VRAM
Poželjno:
Pentium 4/Athlon XP 2 GHz, 512 MB RAM, GeForce 4 Ti/Radeon 9600 128 MB VRAM
Veličina:
2 CD-a
Adresa:
www .mistland .com

39
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera