TEST PLAY<>
042001<><>

Icewind Dale: Heart of Winter

Sledeći logiku da se na račun uspešnog proizvoda, uz malo dodatnog truda i skromnih ulaganja, uvek može ostvariti ekstra profit, genijalci iz „Black Isle Studiosa” ponudili su tržištu „expansion pack” za njihov veliki prošlogodišnji hit Icewind Dale. Heart of Winter napravljen je po istom receptu kao i „Biowareov” Tales of the Sword Coast (dodatni disk za Baldur’s Gate); dakle, nekoliko novih kvestova koji nemaju direktne veze sa glavnim tokom radnje, nakon instalacije postaju integralni deo originlane igre. Ljudima koji su prethodno završili Icewind Dale i bili dovoljno mudri da sačuvaju fajlove iz „characters” direktorijuma, omogućeno je da Heart of Winter odigraju kao autonomnu igru, koristeći svoje već formirane i razvijene likove.

Novine koje donosi ovaj „expansion pack” pre svega su usmerene na globalno poboljšavanje Icewind Dalea, a sve u skladu sa onim što je premijerno viđeno u Baldur’s Gateu II. Parcijalno uvođenje još uvek svežih AD&D pravila treće generacije (AD&D 3rd Edition), donelo je nove rase i klase, a postojeći likovi dobili su mogućnost da se specijalizuju u oblastima (veštinama) koje su do sada bile nezamislive (npr. lopov može puzeći da se prikrade žrtvi i zada joj fatalan udarac, tzv. „crippling strike”). Zahvaljujući posebnom modu zvanom „Heart of Fury”, u kome monsteri postaju neobično jaki, ali ipak ne toliko da se ne mogu pobediti, sa nekim likovima moguće je dostići, verovali ili ne, trideseti (30!) iskustveni nivo, što predstavlja najdalju granicu iskustva koja je ikada postavljena u nekoj kompjuterskoj AD&D igri (u normalnom modu postiže se petnaesti ili šesnaesti nivo). Takođe, sva tehnička poboljšanja „Infinity enginea” koja su obeležila Baldur’s Gate II, „progurana” su u Icewind Dale upravo preko ovog paketa misija. To se prvenstveno odnosi na grafička unapređenja, odnosno mogućnost da se igra pokrene u visokim rezolucijama (čak do 2048 x 1536), uz podršku 3D akceleracije.

Radnja Heart of Winter započinje u seocetu Lonelywood, mestu koje predstavlja najseverniju organizovanu ljudsku naseobinu u čitavom svetu Faerun. Zaplet se vrti oko potencijalne invazije varvarskih plemena na region Deset Gradova čiji lideri smatraju da ta teritorija pripada njima. Šta se krije iza svega toga, otkriće mala grupa avanturista. Najveća i možda jedina mana ove igre je to što je veoma kratka: svega šest novih lokacija garantuju jednodnevnu zabavu, a to je u najmanju ruku neobično u poređenju sa originalom koji, iako staje samo na dva diska, zahteva neuporedivo više vremena. Za poklonike Icewind Dalea, Heart of Winter će biti kratko, ali slatko zadovoljstvo.

Slobodan MACEDONIĆ

 
Black & White
Fallout: Tactics - Brotherhood of Steel
Evil Islands: Curse of the Lost Soul
Summoner
Star Trek: Away Team
Serious Sam
Blade of Darkness
The Settlers IV
Kohan: Immortal Sovereigns
Times of Conflict
Corporate Machine
The Messenger
Icewind Dale: Heart of Winter
Šta mislite o ovom tekstu?
Explomän
NASCAR Racing 4
F1 Racing Championship
Star Wars: Battle for Naboo

MINIMUM:
Pentium 2/233 MHz, 32 MB RAM-a
OPTIMUM:
Pentium 2/266 MHz, 64 MB RAM-a

83

Softver ustupio „M&S Soft”
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera