Prvi svetski rat nije iznedrio istorijski dugoročno rešenje, a pri tome nije ni dovoljno jasno ko su bili dobri a ko loši momci (gledano globalno), pa su igre sa takvom tematikom izuzetno retke (ako neko zna za neku osim Blue Maxa za Commodore 64 i gorenaslovljene, kapa dole, crveni tepih i tako to). E, konačno, evo nama jedne takve! Igra ima sve elemente ratne borbe, uključujući tromblon-granate i snajper, ali je optimizovana prvenstveno za blisku borbu i, osim klasičnog udarca kundakom, ovde je dodat i šut nogom kao nezavisan melee attack, izuzetno pogodan za razgrtanje gomile protivnika ispred vas. Ako tome dodamo i Fredi Kruger rukavicu sa sečivima i bacanjem vatrenih lopti, dok sve naokolo leti uvis, onda možete da shvatite draž koju takve borbe pružaju. Uz to, druga ruka može da nosi neku drugu vrstu ručnog naoružanja, pa se tako kombinuju dva pištolja, dva mitraljeza, lopata ili bajonet uz pištolj, a vampiri imaju plamenobacač, sačmaricu, RPG, i to sve za jednu ruku! Maramica će u ovom trenutku dobro poslužiti. Iz nekog tupavog razloga, fenomenalan fazon iz Undyinga sa vaskrsavanjem mrtvih protivnika koji staju na vašu stranu nije se našao ni u jednom naslovu od tada, ali su se momci toga ovde setili. Kada naiđete na 50 nakaza koje hrle na vas, zgodno vam dođe nekoliko saboraca koje ste oživeli, pod uslovom da ih niste raskomadali pre toga. AI protivnika? Nepotreban. Prilikom izvođenja combo poteza ili taunt komentara pre smaknuća („I can’t remember who’s wrong or right, but I’m the guy with the guns” i sl.) raste vam nivo adrenalina, koji koristite kao bullet time ili za raznorazne magije poput onih koje smo već pomenuli. Sve u svemu, gameplay je ekstra. Usput rečeno, igra ima quickload, koji je preko potreban usled prilično visokog nivoa težine već na srednjem stepenu. Autori su se potrudili oko tehnike za snimanje pokreta, pa je animacija protivnika urađena izuzetno temeljno i studiozno, što se vidi kod vampira specijalaca, koji izvode sjajne tekvondo udarce nogama iz okreta. Mimika je takođe adekvatna, posebno kada nabodete bajonet nekom u grudi – tada taj ne deluje baš potpuno ravnodušno. Zasebno treba istaći tzv. sobe izazova (challenge rooms), koje možete posetiti nakon završetka poglavlja. Fazon je preuzet iz Painkillera, s tim što vam je ovde cilj odmah naveden, a kao nagradu dobijete neko oružje u arsenalu za stalno. Inače, bez problema vukljate arsenal koji biste teško potovarili u kombi, ali realističnost očito nije bila cilj autora, i to je jasno. Necrovision je delo poljskog developera The Farm 51, kojeg je podržao ruski izdavač 1C Company. Ime razvojnog tima nije baš poznato, ali u tom timu su veterani koji su radili na veoma poznatim i priznatim naslovima poput Medal of Honor: Allied Assault i Painkiller: Overdose, čiji je endžin iskorišćen i ovde, ali nakon budženja, poliranja i prilagođavanja najnovijim mašinama. Rezultat je da ovde ruku pod ruku idu i optimizacija i zahtevnost. Prema tome, optimalna konfiguracija prevazilazi preporučenu na sajtu proizvođača, ali igra odlično klizi i na godinu dana starim mašinama u 95 odsto svog toka, na visokim podešavanjima i rezoluciji, pod uslovom da su vam drajveri za grafičku kartu upravo apdejtovani. Ovo je veoma važno, jer će u suprotnom igra imati neprijatna zamućenja i nestanak slike nakon quickloada (lično neprijatno iskustvo). Igra izgleda prelepo, jer je obrađena do najsitnijih grafičkih i zvučnih detalja. Zašto ocena manja od 90? Zbog tri krupna problema. Najblaži problem je u tome što ne postoje rezolucije za widescreen. U najmanju ruku čudno, ali se naviknete nakon pola sata. Drugo, često se dogodi da upadnete negde odakle ne možete da izađete, pa jedino quickload pomaže. Deluje sitno? E, grešite, to nas dovodi do najtežeg i nepopravljivog problema. Tradicionalno, učitavanje endžina uvek traje užasno dugo. S obzirom na težinu igre, preporuka je da ukucate nvngod na konzoli kad god shvatite da ide previše teško, jer ćete u suprotnom odustati od nastavka igranja, a to je potpuno pogrešno ako već volite ovakav žanr. Marin NESTOROV | |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |