TEST PLAY<>
112005<><>

Brothers in Arms: Earned in Blood

Brothers in Arms je dokaz da i superkomercijalne igre mogu da budu genijalne: neprevaziđena kombinacija elegancije, jednostavnosti i surovog roštiljanja u Drugom svetskom ratu nema parnjaka među naslovima s istovetnom temom. Implementacija realne pešadijske taktike u rangu pojačanih odeljenja, ukomponovana sa kvalitetnom pucačinom u prvom licu, mehanički je gotovo perfektna. Igri se, izgleda, sem novih misija nema šta dodati ni oduzeti.

Da li je baš tako? Nepunih osam meseci posle izlaska originala na red je došao i mission pack koji se od standardnih ekspanzija koje donose nove misije razlikuje u nekoliko bitnih momenata. Prvi od njih je upgrade 3D enginea koji donosi redizajnirani modul za senčenje i disipaciju svetla (ovo ćete primetiti ako posedujete neku jaču grafičku kartu), kao i veću poligonalnu gustinu na vašim i protivničkim vojnicima. Drugi i mnogo bitniji plus je redizajnirani AI protivnika koji se sada aktivno trude da izbegnu da budu opkoljeni i pametno koriste ručne bombe. Brothers in Arms: Earned in Blood je pripadnik one najređe sorte igara u kojoj se dizanje nivoa težine direktno odražava na kvalitet veštačke inteligencije oponenta, a ne samo na količinu štete koju vam nanosi: na najtežem nivou (koji otključavate kompletiranjem kampanje) neprijatelj će samoinicijativno kretati u ofanzivu i pokušati da uradi vama ono što vi radite njemu! Dakle, ništa drugo nego zlatna medalja za AI, koju BiA: EiB ovog meseca ravnopravno deli sa F.E.A.R.-om.

Što se same kampanje tiče, u pitanju je repriza padobranskog desanta na Normandiju sagledana iz perspektive sporednog lika iz originalne igre. Misije Joea „Reda” Hartsocka imaju isti vremenski okvir kao i Matta Bakera i strukturno-koncepcijski su veoma slične. Sve ono što smo u aprilu ove godine rekli za misionu strukturu i mehaniku originala važi i ovde.

Igri se, sem pomalo smarajućeg okruženja severne Francuske, 101. padobranske, braće po oružju i paraspilbergovskih referenci koje su već svima uveliko dosadile, može zameriti jako malo toga. Ako bismo terali mak na konac, mogli bismo da ukažemo na nefleksibilnost intermisionih putanja koje najčešće nude jednu ili dve taktičke opcije koje imaju smisla: od razbarušenih francuskih sela sa milion stazica između kuća i bokaža čovek bi očekivao da su prohodna na više od dva pravca. No, neko usložnjavanje na tu temu bi potencijalno ugrozilo AI rutinu (saboraca i protivnika), koja ovako funkcioniše savršeno.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Quake 4
The Suffering: Ties that Bind
F.E.A.R.
Black & White 2
Warhammer 40.000: Dawn of War: Winter Assault
Rome: Total War: Barbarian Invasion
Age of Empires III
Worms 4: Mayhem
Total Overdose
Serious Sam 2
Brothers in Arms: Earned in Blood
Šta mislite o ovom tekstu?
Bet on Soldier: Blood Sport
Ultimate Spider-Man
X-Men Legends II: Rise of Apocalypse
FIFA 06
NBA Live 06
Football Manager 2006
Asterix & Obelix XXL 2: Mission Las Vegum
Rag Doll Kung Fu
Myst V: End of Ages
Fahrenheit
NiBiRu: Age of Secrets
Heroes of the Pacific

Platforma:
PC, Xbox
Potrebno:
Pentium 3/1 GHz ili ekvivalent, 512 MB RAM, GeForce 3/64 MB ili Radeon 8500+
Poželjno:
Pentium 4/2,5 GHz ili ekvivalent, 1 GB RAM, GeForce FX 5900/128 MB ili Radeon 9700 Pro
Veličina:
1 DVD
Adresa:
www .brothersinarmsgame .com

88
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera