TEST PLAY<>
112004<><>

Alpha Black Zero: Intrepid Protocol

Pucačina koje su ispod uobičajenog proseka bi, statistički gledano, trebalo da bude daleko više s obzirom na žanrovsku lavinu koja već godinama nimalo ne jenjava. Takve igre se najčešće svedu na formu akcije sa prelaznom ocenom ili jakom trojkom, ali i sa nedotupavnom podlogom koja opravdava igračev angažman. Alpha Black Zero je jedinstven polufabrikat, isključivo zbog inverzne logike lošeg: veoma dobro smišljen, režiran, odlično dokumentovan i razrađen zaplet je kombinovan sa kriminalno neadekvatnom akcijom, nemaštovitim nivoima i globalnim odsustvom faktora zabavnosti.

Alpha Black Zero je kodno ime za specijalnu jedinicu interplanetarnih komandosa u službi SolGova, formiranu radi smirivanja tenzije i pobuna na volatilnim kolonijama širom galaksije. Igru počinjete od kraja: komandiru jedinice, Kajlu Hardlou, sudi se pred vojnim tribunalom zbog navodnog masakra civila u nekoj istraživačkoj stanici. Igra odnosno 20 ogromnih nivoa koji stoje između muka u sudnici i sklapanja svih kockica složenog mozaika jesu prosti flashback Kajlovog svedočenja o sopstvenoj i sudbini ljudi pod njegovom komandom. Bogatstvo skriptovanih scena urađenih u engineu igre, kao i desetominutnih mission-briefinga koji detaljno objašnjavaju vojno/političko/ekonomski milje vašeg okruženja podsećaju na rad profesionalnog pisca laganih space-opera, uz slight touch SF/high-tech trilera budućnosti. Zato su prvih 15 minuta igre naprosto fascinantni, sve dok ne počne puškaranje.

Igra koristi Serious Engine, licenciran od CroTeama, najtalentovanijeg game-developer tima na ex-Yu prostorima. Autori ABZ-a su od ove moćne 3D mašine uspeli da naprave nešto što ne liči ni na šta: potpuno jednolične, ogromne nivoe sa (najčešće) jednom jedinom teksturnom mapom. Već prvi nivo, spasavanje ambasadora na marsolikoj planeti Shi, odlična je demonstracija onoga što vas kasnije čeka: četrdesetominutna šetnja kroz apsolutno monotoni crveni predeo, traženje staze kroz crvena brda i planine, uz napucavanje s grupama pobunjenih kolonista koje vam sleduje u regularnim intervalima. Loš AI protivnika, loša akciona mehanika, nemaštovito oružje i odsustvo bilo čega interesantnog...

AI ostalih članova vašeg tima je takođe problematičan: u borbi su relativno upotrebljivi, ali imaju velikih teškoća da vas prate i zadrže pravac (zaglavljuju se na banalnim terenskim preprekama). Kroz igru će vam se progresivno servirati niz sve težih izazova (tj. jačih protivnika), ali akcija u igri do kraja ostaje polupana i poludovršena. Šteta za trud uložen u scenario.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Rome: Total War
Knights of Honor
Codename: Panzers: Phase One
Warhammer 40.000: Dawn of War
Evil Genius
Hidden & Dangerous 2: Sabre Squadron
Full Spectrum Warrior
Leisure Suit Larry: Cum Laude
Kult: Heretic Kingdoms
Kohan II: Kings of War
Port Royale 2
Myst IV: Revelation
Tony Hawk’s Underground 2
Shark Tale
FIFA 2005
NHL 2005
Marine Heavy Gunner :Vietnam
Alpha Black Zero: Intrepid Protocol
Šta mislite o ovom tekstu?
Political Machine
Starshatter
Star Wars: Battlefront
Counter-Strike: Source

Potrebno:
Pentium 3/700 MHz, 128 MB RAM, GeForce 2 MX/32 MB
Poželjno:
Pentium 4/1.5 GHz, 256 MB RAM, GeForce 3/ 64 MB ili Radeon 8500+ /64 MB
Veličina:
1 CD
Adresa:
www .alphablackzero .com

60
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera