Hidden & Dangerous 2: Sabre Squadron | U expansion packu za Hidden & Dangerous 2 nema materijala za prvu stranu dnevnih novina. To je samo još jedan mali, predvidljivi spawn dodatnih sadržaja, uobičajena pojava koja pre ili kasnije isprati svaku popularnu igru.To ne znači da ne valja. Naprotiv. Najveća novost koju donosi ekspanzija tiče se kooperativnog single-playera, tj. mogućnosti da sa svojim pajtosima pređete kampanju za jednog igrača. Ova opcija je bila uzrok dugogodišnje popularnosti prvog dela igre, a iz neobjašnjivih razloga bila je izostavljena u dvojci. Zli jezici bi rekli da ovo treba da zamaskira činjenicu da timski AI vaših kompjuterski kontrolisanih saboraca nije nimalo poboljšan u odnosu na H&D 2. Oni i dalje više smetaju nego što koriste, sem u misijama na velikim otvorenim terenima gde ne mogu da se zaglave u hodnicima i dovracima. Sa još trojicom ortaka iz svoje lokalne wireless komune, ovaj problem se lako otklanja. Devet novih single-player misija obrađuje isto toliko (navodno) istorijski autentičnih misija: miniranje nemačke podmorničke baze u Francuskoj, spasavanje oborenih britanskih pilota u severnoj Africi, sabotaža obalskih baterija na Siciliji... Nekoliko okruženja, mahom već viđenih u osnovnoj verziji igre. Misije su nešto teže nego u originalu, što se objašnjava potrebom da se zadovolje zahtevniji fanovi igre (koji će je, naravno, jedini i pazariti). Od novina na oružanoj strani, tu su nemačka poluautomatska puška G43 (viđena i u ekspanziji za Call of Duty) i prigušeni parabellum pištolj. 3D engine koji pokreće igru nimalo se ne razlikuje od onoga koji smo videli u originalu, što s protokom vremena može samo da smanji ukupnu ocenu. Ako autore United Offensivea nije mrzelo da dodatno ispeglaju Quake 3: Team Arena engine (dodajući pixel shader efekte vode, na primer), zašto su poslovni Česi potpuno batalili bilo kakvu naznaku plastične hirurgije? Miodrag KUZMANOVIĆ | | |