![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Što se gameplaya tiče, Kult nam, pored klasičnog rešavanja questova, donosi i nešto sa čime nismo mogli da se susretnemo u prethodnim igrama ovog žanra. Do sada smo viđali skriptovane igre u kojima su neke lokacije i questovi zaključani sve dok ne rešite prethodne zadatke. Kult generiše čitavu priču, questove, pa čak i lokacije na mapi na osnovu vašeg učinka u igri i dijaloga koje vodite s okolinom. Time je mogućnost „smaranja” u toku ponovnog igranja svedena na minimum.
Na samom početku, kao što je uobičajeno, generišete svoj lik. Tu shvatate da ćete kroz pustolovine u stvari voditi jednu vrlo zgodnu cicu, a ne nekog rmpaliju koji ima ruke kao macole. Klasično biranje klasa ne postoji, već se podrazumeva da je vaš lik nalik paladinu koji može da koristi oružje za blisku i dalekometnu borbu, kao i da koristi magije. Tako ćete tek kroz dalja podešavanja tokom igre odlučivati da li ste u „Terminator” ili „Hari Poter” fazonu. Ono što su u sličnim igrama Skills, ovde se naziva Attunements i na početku ih imate dva. Oni se mogu koristiti kao elementarne magije vatre, vode, vazduha i zemlje ili u kombinaciji s još nekim oružjem, što će imati fatalne posledice na svakoga koga ta magija strefi. Postoji stotinak raznoraznih kombinacija magija i načina nanošenja štete neprijateljima, kao i kreiranje combo udaraca. Oružje se može podeliti na više grupa: brzo oružje koje ima veliki Attack Rate, normalno oružje u kombinaciji s nekim štitom, teško i dalekometno dvoručno oružje. Oklopa ima pregršt, a tu su i razni odevni predmeti, kao i prstenje, ogrlice i amajlije koje poboljšavaju osobine lika. Preporučljivo je pretresti pinklice svakog neprijatelja posle bitke jer se mogu naći jako interesantni predmeti. Na malo egzotičnijim lokacijama skoro svaki neprijatelj nosi poneki unikat koji vam može dobro koristiti ili se prodati na buvljaku. Neprijatelji koje ćete sretati u toku avanture su raznoliki, od malih gmizavaca koje možete i nogom da zgazite, do džinova s toljagama. Svaka vrsta obitava na nekoj određenoj teritoriji. Za sve je zajedničko to što su fenomenalno modelirani i što imaju zavidan AI. Interesantan je i Dreamworld, paralelni svet u koji možete kročiti i zadržati se neko određeno vreme (postoji i magija koja omogućava neodređeno prebivanje u ovom svetu). On će vam služiti da rešite neke od questova, da otkrijete nešto novo vezano za priču tako što ćete pričati s mrtvacima, a može vam koristiti i kada ste u nekom okršaju iz kojeg ne možete lako da se iskobeljate. Potrebno je samo da pređete u ovaj svet i teleportujete se na neku drugu lokaciju. Dreamworld takođe ima svoje karakteristične neprijatelje, predmete i Attunemente. Kada pričamo o grafici, prvo upada u oči tečan zoom. Dinamička svetla lepo upotpunjuju scenu, naročito kada krenete da rasipate razne magije. Postoji smena dana i noći, obrazovanje magle i simulacija ostalih vremenskih uslova. Uz sve ovo, Kult traži grafičke kartice za koje možemo da kažemo da su ispod današnjeg standarda, što je prosto neverovatno. Samo je nejasno zašto ne postoji biranje rezolucije, tj. zašto je igra zakucana na 1024 x 768 sa nekim čudnim osvežavanjem, ali nema veze. Zvuk ne zaostaje za grafikom i sjajno se uklapa u atmosferu. Zvučni efekti su kvalitetni, a muzičke teme koje prate igru su raznovrsne. Kult zaslužuje pažnju svakoga ko uživa u ovom žanru, a nema vremena da se upliće u neke ozbiljnije FRP igre. Priča, interakcija, atmosfera, grafika i zvuk – sve je lepo upakovano na jedan CD, koji inače nije potreban da bi se igra pokrenula. Možda je jedina mana to što nije podržana opcija za multiplayer. Vladimir IGNJATIJEVIĆ | |||||||||||||
![]()
![]()
|
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |