TEST PLAY<>
122007<><>

Battlestar Galactica

Serija „Battlestar Galactica”, kao onomad „Star Trek”, ima izuzetno zlu sudbinu u pogledu kvaliteta oficijelnih igara koje prate ovu franšizu. Iako ih nema mnogo (ovo je druga ili treća BSG igra), njihov kvalitet drastično odskače od relativno visokog profila serije, bez obzira da li se radi o originalu ili rimejku, čija je treća i pretposlednja sezona nedavno završena.

Igra Battlestar Galactica je klasičan top-down arkadni šuter, danas zaboravljeni žanr koji je pre deceniju, dve predstavljao bread&butter akcionih igara na osmobitnim i šesnaestobitnom platformama. PC i Xbox 360 verzija dostupna u obliku downloada sa Xbox Live servisa su esencijalno iste, razlikuju se samo u ceni (20 $ VS 800 MS poena, što je duplo jeftinije) i achievementsima koje je moguće otključati u konzolnoj verziji. Obe verzije nude single player kampanju od deset misija i klasični multiplayer za maksimalno 16 igrača, uz standardne deathmatch i team-deathmatch modove.

Single player kampanja predstavljena je kao „krpež” sadržaja prve tri sezone nove serije, u okviru koje ćete, između ostalog, pomagati „Galaktici” da izvede inicijalni FTL skok pri iznenadnom napadu Sajlonaca, uništiti Ressurection Ship, boriti se sa Scarom, pomagati floti u bekstvu sa Nove Kaprike itd. Svih deset misija, ukoliko odaberete lakši nivo, možete slistiti za manje od sat: ostali nivoi su progresivno teži, ali čak i posle x ponavljanja neke deonice na hardu neće vam biti potrebno više od tri sata, osim ako niste disleksični kripl. Misije su kratke, ekstremno nemaštovite, bez duha (radio chatter i slično). Jedina veza sa BSG „loreom” je tekst od dve rečenice pre njihovog početka, od glumaca, glasova i filmića nema ni govora.

Akciona mehanika je igre je prilično jednostavna, ali su kontrole izuzetno neudobne i neprecizne s obzirom na veličinu ekrana u kojem će se odvijati akcija. Pilotirajući Viperom MKII (ili Raiderom, Viperom MKVII, Blackbirdom) možete da izvodite nekoliko bazičnih manevara u 2D ravni, „rolujete” se ustranu, usporavate, ubrzavate, izvodite brzu promenu pravca (tzv. flip turn), otvarate vatru iz mitraljeza ili ispaljujete vođene rakete, koristite energetski štit i slično. Pogibija ne donosi nikakve posebne penale osim gubitka nekoliko sekundi, što je u misijama sa limitom ili zadatkom zaštite nekoga ili nečega pogubno.

3D engine koji pogoni igru je prilično bazičan, a kvalitetom se izdvajaju jedino modeli vaših i protivničkih lovaca. Sve ostalo je bledo, nedovoljno detaljno ili naprosto neubedljivo, a posebno model same „Galaktike” i sajlonskih Base Starova.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Crysis
Hellgate: London
Call of Duty 4: Modern Warfare
Empire Earth III
TimeShift
Battlestar Galactica
Šta mislite o ovom tekstu?
Enemy Engaged 2
Need for Speed: ProStreet
Beowulf
The Witcher
Painkiller: Overdose
Clive Barker’s: Jericho
Football Manager 2008
Pro Evolution Soccer 2008
NBA Live 08
Heavenly Sword
Mass Effect
Richard Gariott’s: Tabula Rasa

Platforma:
PC, Xbox 360
Potrebno:
Pentium 4 / 2,2 GHz ili ekvivalent, 512 MB RAM-a, GeForce 6200 / 128 MB
Poželjno:
Pentium 4 / 2,4 GHz, 1 GB RAM-a, GeForce 6600 / 128 MB
Veličina:
1 CD
Adresa:
http://battlestar galactica game .com

60
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera