TEST PLAY<>
052009<><>

Elven Legacy

Godinu i kusur meseci nakon izlaska odlične potezne strategije Fantasy Wars (upamćene i kao uvertire u fantastični, revitalizovani King’s Bounty: The Legend), vredni medvedi iz ruskog 1C Companyja odlučili su da na tržište izbace mlađeg brata po imenu Elven Legacy, koji će bukvalno preslikanim gameplayom pokušati da odgovori na pitanje „Did it aged well?”, odnosno da li je jednostavan i funkcionalan koncept Fantazijskih ratova odoleo zubu vremena.

Igra počinje pričom o izdajniku vilin-rase koji je uništio sveto vilenjačko drvo života u nameri da privuče hiljade vilenjaka okupljenih u pokušaju da izleče svoj sveti simbol. Oni su ubrzo upali u Izdajnikovu zamku u vidu moćne magije koja je izazvala ogromnu crnu rupu, preteći da u sebe usisa i uništi vilenjake jednom za sva vremena. Na njihovu sreću, zmajevi su se sažalili nad sudbinom koja ih je snašla i odlučili da pomognu u devastirajućem sukobu, koji je, iako završen pobedom, ostavio neizlečive ožiljke na dušama dugouhih. Nakon pada demonskog lorda iz Fantasy Wars kampanje, nekada svete zemlje vilenjaka postale su jalove pustinje stavljene pod protektorat ljudskih inkvizitora, rešenih da zloba poraženog nečastivog ne napusti svoje večno počivalište. Naša priča počinje u trenutku kada neidentifikovani ljudski čarobnjak biva viđen kako napušta jednu od vilenjačkih citadela, bežeći iz zabranjene zone sa nepoznatim brojem ukradenih magija i vilenjačkih tajni. Rešena da spreči rasipanje i zloupotrebu drevnih mudrosti svog naroda, vilenjačka kraljica u misiju potere za odbeglim čarobnjakom šalje svog najboljeg ratnika komandira Sadžitela da se pridruži čarobnici Gilven i da zajedničkim snagama pokušaju da privedu nevernika pravdi špartajući širom kraljevstva Ilisa.

Pomenutim vilenjačkim herojima pod komandu će biti dodeljena očekivano neraznovrsna armija strelaca, kopljanika (odbrambene jedinice), ratnika (napad), specijalnih klasa i slično, sa mogućnošću njihovog ponovljenog nadograđivanja iz prve igre. Po završetku vilenjačke perspektive, otvara vam se mogućnost da celu gungulu sagledate i iz ljudske (orci su ovog puta ostali kratkih rukava što se tiče single playera), a od drugih igračkih modova tu su pojedinačne misije (sa predefinisanim brojem dostupnih trupa), LAN i Internet multiplayer, kao i mogućnost simultanog igranja više igrača na jednom računaru.

Na taktičkom planu igra se nije promenila ni za milimetar u odnosu na prethodnu verziju, ponavljajući spregu jednostavnog i efektnog gameplaya i user-friendly upravljačkog mehanizma. Pomeranje jedinica po heksagonalnom bojištu sa po jednom mogućnošću napada tokom tekućeg „turna”, pravilna upotreba prave jedinice na pravom mestu, mogućnost dalekometnih jedinica da napadaju sa udaljenosti od dva heksa, pojačanje odbrambenih statistika prilikom zauzimanja utvrđenih gradova, sela, zamkova i drugih naseobina, podrška strelaca ukoliko se napadnuta jedinica iz sopstvenog tabora graniči sa njima, pozitivni i negativni poeni za napade ili kretanja u zavisnosti od vrste terena, izviđačke jedinice (nalik novoj, levitirajućoj, bombarderskoj barki) sa velikim radijusom delovanja i segmented movement perkom koji omogućuje veći broj radnji tokom jednog poteza... Završetak nivoa donosi mogućnost dopunjavanja vojske svežim trupama, upgrade jedinica u neke od njihovih naprednijih iteracija, biranje jednog iz široke palete perkova i veština (ovo se može raditi i tokom nivoa), preraspodelu osvojenih artefakata i slično.

Kao i ranije, igru odlikuje visok stepen težine, kojeg ćete postati svesni već nakon nekoliko misija, čemu najviše (pored velikog broja protivnika) doprinosi činjenica da tekuću misiju morate završiti u određenom broju poteza (ograničenom bronzanim peharom), što podrazumeva insistiranje na brzoj ekspanziji i nezaposedanju baš svakog naselja na mapi kako ne biste došli u situaciju da vam je potreban potez ili dva da završite nivo. Kao i ranije, pobeda na mapi u manjem broju poteza donosi srebrni, odnosno zlatni pehar, koji u skladu s tim nagrađuje igrača novim predmetima, specifičnim perkovima i većom količnim zlata, ali nauštrb iskustva koje su jedinice mogle da steknu dužim čišćenjem nivoa. Zbog svega ovoga, paženje i maženje jedinica koje su sa vama od samog početka igre apsolutni je imperativ, jer ni veće količine zlata neće moći da vam nadoknade višestruko iskusne borce. Neki od najbitnijih noviteta koje igra donosi (a koji su mogli komotno da stanu u jedan osrednji patch) tiču se prikaza trenutnog iskustvenog nivoa jedinice kraj barjaka koji je označava, vrlo zgodne mogućnosti pokazivanja heksova koje neprijatelj može da iskoristi prilikom kretanja (taster ’Ctrl’), manja tehnička unapređenja i otključavanje bonus misija (sa specijalnim nagradama) prilikom osvajanja zlatnih pehara na pojedinim nivoima.

Grafika je identična onoj u prvobitnoj igri, sa kvalitetnim, koloritnim i detaljnim prizorom prilikom odmaknutog zuma, odnosno preočigledno siromašnim modelima i dizajnom zgrada, brda i šuma prilikom većeg uvećanja. Jedna od zgodnih stvarčica koju nismo onomad pomenuli tiče se mogućnosti da odredi jedinica budu prikazani jednom unifikovanom, velikom figurom prilikom odmaknutog zuma, što dodatno pojačava utisak da u stvari igrate svojevrsnu varijantu fantazijskog šaha. Pojedinim brljama (u vidu naratora koji vam se obraća na ruskom jeziku tokom tutorijalnih misija ili nesređenog fonta iz kog štrče kuke i motike) možemo da progledamo kroz prste, teatralne dijaloge koji se vode između vaših heroja i ostalih NPC likova tokom kampanje brzo ćete zaboraviti, a svojim kvalitetom ponovo se izdvaja odlična fantazijsko-epska muzika koja godi i ušima i dešavanjima na ekranu.

Aleksandar DINIĆ

 
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
Fallout 3: The Pitt
Wheelman
Company of Heroes: Tales of Valor
Braid
Gobliiins 4
The Godfather II
Wallace & Gromit’s Grand Adventures - Episode 1: Fright of the Bumblebees
Leisure Suit Larry: Box Office Bust
Wanted: Weapons of Fate
Stormrise
Elven Legacy
Šta mislite o ovom tekstu?
Art of Murder: Hunt for the Puppeteer
The Last Remnant
Runes Of Magic: Rise Of The Demon Lord
Demigod
BattleForge
EverQuest II: The Shadow Odyssey
World of Dungeons

Platforma:
PC
Potrebno:
Intel Pentium 4 / 1,5 GHz ili AMD 2000+ / 1,5 GHz, 512 MB RAM-a, nVidia GF FX 5700 / ATI Radeon 9600 128 MB
Poželjno:
Intel Pentium 4 / 2,4 GHz ili AMD 3500+ / 2,2 GHz, 1 GB RAM-a, nVidia GF 6800 / ATI Radeon R850XT 256 MB
Veličina:
1DVD
Adresa:
www .elven -legacy .com

78
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera